Iva Srnec
IVA SRNEC upisuje Hrvatske studije 2002. godine, odsjek kroatologije i filozofije, a 2006. godine na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu odsjek Kazališne režije i radiofonije. 2013. godine stječe zvanje Magistra kazališne režije i radiofonije diplomskom autorskom predstavom Ulice u jesenje jutro ( u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i Akademije dramske umjetnosti), te pismenim radom Poezija i kazalište.
Ostale režije uključuju predstave: Neće grom u Rimljane u produkciji Točke na i ( 2017.), Metodu za brak u produkciji Hit teatra ( 2015.) , Galiciju ( M. Krleža) u produkciji Akademije dramske umjetnosti, Točke na i, Centra za kulturu Trešnjevka i Filozofskog fakulteta u Zagrebu ( 2014), Ljubavne HI ( mi) TOVE u produkciji Točke na i ( 2014.), Igru ljubavi i slučaja(P. Marivaux) u produkciji Gradskog kazališta Jastrebarsko ( 2013.), Slike Marijine, monodramu Lydie Scheuermann Hodak u produkciji udruge Moj Film i Točke na i ( 2012.), Hocus Pocus –priču iz Freakwoodske šume rock operu za djecu i mlade u koprodukcija HNK Varaždin i Točke na i , skladatelja Igora Tatarevića prema librettu Ivice Krajača (2011.), Na tavanu tete Agate, autorsku predstavu Damjana Simića, Matee Elezović i Ive Srnec u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i uz suradnju Točke na i, Samo jučerašnju vijest u produkciji kazališta EXIT ( 2009.) , te je ostvarila i dvije suradnje sa zagrebačkom Filharmonijom i Hrvatskom glazbenom mladeži : simfonijski koncert R. Korsakov: Šeherezada (2011.) , te simfonijski koncert Wagner i Verdi online ( 2013.)
Osnivačica i ravnateljica nezavisnog kazališta Točka na i.
Koordinatorica dramskog studija i dramski pedagog u Gradskom kazalištu Trešnja.