Iva Srnec

IVA SRNEC upisuje Hrvatske studije 2002. godine, odsjek kroatologije i filozofije, a 2006. godine na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu odsjek Kazališne režije i radiofonije. 2013. godine stječe zvanje Magistra kazališne režije i radiofonije diplomskom autorskom predstavom Ulice u jesenje jutro ( u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i Akademije dramske umjetnosti), te pismenim radom Poezija i kazalište.
Ostale režije uključuju predstave: Neće grom u Rimljane u produkciji Točke na i ( 2017.), Metodu za brak u produkciji Hit teatra ( 2015.) , Galiciju ( M. Krleža) u produkciji Akademije dramske umjetnosti, Točke na i, Centra za kulturu Trešnjevka i Filozofskog fakulteta u Zagrebu ( 2014), Ljubavne HI ( mi) TOVE u produkciji Točke na i ( 2014.),  Igru ljubavi i slučaja(P. Marivaux) u produkciji Gradskog kazališta Jastrebarsko ( 2013.), Slike Marijine, monodramu Lydie Scheuermann Hodak u produkciji udruge Moj Film i Točke na i ( 2012.),  Hocus Pocus –priču iz Freakwoodske šume  rock operu za djecu i mlade u koprodukcija HNK Varaždin i Točke na i , skladatelja Igora Tatarevića prema librettu Ivice Krajača (2011.),   Na tavanu tete Agate, autorsku predstavu Damjana Simića, Matee Elezović i Ive Srnec u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i uz suradnju Točke na i,  Samo jučerašnju vijest u produkciji kazališta EXIT ( 2009.) , te je ostvarila i dvije suradnje sa zagrebačkom Filharmonijom i Hrvatskom glazbenom mladeži : simfonijski koncert  R. Korsakov: Šeherezada (2011.)  , te simfonijski koncert Wagner i Verdi online ( 2013.)

Osnivačica i ravnateljica nezavisnog kazališta Točka na i.
Koordinatorica dramskog studija i dramski pedagog u Gradskom kazalištu Trešnja.

Centar za postavke privatnosti

Google Analytics

Ne želim praćenje mojih aktivnosti na stranici.
Isključite kako bi onemogućili GA kolačiće.
Ukoliko ste dali pristanak na Demografsko i interesno praćenje korištenja stranice ovaj kolačić će vam biti serviran.

_ga